adatvezérelt marketing

Email marketing konferencia 2019

a konferencia témája

Adazvezérelt Email Marketing

​A 2019-es E-mail marketing konferencia témája az adatvezérelt marketing és ezen belül az e-mail marketing szerepe a marketing kommunikációban.


Minden e-mail marketinges tapasztalja a csökkenő konverziós számokat. A tömeges, „szőnyegbombázás” jellegű e-mail küldés egyre kevésbé hatékony. Az emberek leiratkoznak a hírlevelekről, egyre kevésbé működik a push jellegű e-mail marketing. Az e-mail marketingesek számára az adatvezérelt marketing technikák használata jelenthethet megoldást.


Az idei E-mail marketing konferencia résztvevői részletes elméleti alapozást kapnak, és a téma legjobb hazai előadói bemutatják a teljes folyamatot és eszköztárat, ami egy sikeres adatvezérelt marketing projekthez szükséges. Megvalósult esettanulmányokon keresztül konkrét gyakorlati példákat is láthatnak, akik regisztrálnak a rendezvényre.

A konferencia időpontja:

2019 Szeptember 27.


A Szervező:

2 év kihagyás után az Automizy (Protopmail) újra megrendezi az éves Email marketing konferenciát. A cég jelentős változásokon ment keresztül, amiről a konferencián be fogunk számolni.

Amiről szó lesz

A konferencia fő pillérei:

AUTOMATIZÁLÁS

Az automatizálás manapság több rétegű. A konferencián workflow-okról lesz szó és hogyan lehet azokat hatékonyan kivitelezni.

PROFILOZÁS

Sok a tévhit azzal kapcsolatban, hogyan lehet ezt jól csinálni és mit enged a GDPR. Ezeket a témákat lefedjük előadásokkal.

INTEGRÁCIÓK

Nem csak marketing szoftvereket kell összekapcsolni, hogy az adatok elérhetőek legyenek és ne keletkezzenek duplikációk.

Visszaszámláló:

111
Nap
16
Óra
55
Perc
41
Másodperc

Regisztrálj most mielőtt elfogynak a helyek!

A részvételi díj/fő 2019.06.30-ig: 18.900,- Ft + ÁFA

A részvételi díj/fő 2019.08.31-ig: 26.900,- Ft + ÁFA

A részvételi díj/fő 2019.08.31. után: 34.900,- Ft + ÁFA 

Mennyiségi kedvezmény 2 főtől: 10%

A részvételi díj tartalmazza a konferencia és az étkezések költségeit

Helyszín: egyeztetés alatt

A konferencia programja

09:00-09:10 › Konferencia köszöntő (HU)

Koncz Gábor, Automizy Zrt. CEO

09:10-09:50 › MA és a AI - Előnyök és kihívások (HU)

Koncz Gábor, Automizy Zrt. CEO

09:50-10:30 › Chatbot vs e-mail a marketing automatizálásban (HU)

Damjanovich Nebojsa, Automizy Zrt. nagyvállalati üzletág vezető (Entermizy)

10:30-10:50 › Kávészünet

10:50-11:20 › MA + CRM integrációk a gyakorlatban (HU)

Szűcs Gergely, Szerencsejáték Zrt. CRM osztályvezető

11:20-12:00 › Profilozás a MA-ban marketing és jogi oldalról (HU)

Kulcsár Zoltán, adatvédelmi szakértő PPOS Kft. ügyvezető igazgató

12:00-13:00 › Ebédszünet

13:00-13:40 › MA workflow típusok B2B és B2C kampányok esetén (HU)

Ofczianka Balázs, Erste Bank Zrt. online marketing vezető

13:40-14:20 › "Építsünk MA workflow-t" (email, do-this, wait for, if/else) (HU)

Cseh Balázs, Wolters Kluwer, Customer Experience (Sales and Marketing) Director

14:20-14:40 › Kávészünet

14:40-15:20 › Use case-ből automatizmus - bemutató (HU)

Cseh Balázs, Wolters Kluwer, Customer Experience (Sales and Marketing) Director

15:20-16:00 › CRM szerepe a marketing automatizálásban (HU)

Hegedűs-Cser Lilla, United Consult, Salesforce/Pardot, tanácsadó

Zárszó

Az előadók

Automizy

Koncz Gábor

Több, mint 15 év SaaS termékfejlesztési és cégépítési tapasztalattal rendelkezik. A magyar piacon elindított és piacvezető pozícióig vitt SaaS terméket. Aktuális projektje, az Automizy egy nemzetközi SaaS termék 10+ országban rendelkezik ügyfelekkel és $25,000 MRR-nél tart.

Entermizy

Damjanovich Nebojsa

Nagyvállalati üzletág igazgatójaként feladatai első évben a kelet-európai, majd második évtől a nyugat-európai piac meghódítása lesz. Nebojsa korábban volt a Grey CDO-ja, Allegroup CMO-ja és online marketing tanácsadóként és trénerként dolgozott 17 éven át. Az online marketing tanácsadó olyan cégeknél dolgozott a marketing automatizálás bevezetésén, mint GE Lighting, Sodexo vagy a Profession.hu. 

Wolters Kluwer

Cseh Balázs

2006 óta dolgozik online marketing területen, 2011 óta a Wolters Kluwer Kft-nél (korábban CompLex Kiadó, a Jogtár kiadója) vezető, jelenleg Digitális Platform és Marketing Igazgató, menedzsment tag. Feladata a cég mind az ügyfelek, mind a munkatársak felé irányuló platformok fejlesztésének koordinálása mellett a vállalat online-offline marketing stratégiájának kialakítása és kivitelezése.

PPOS

Dr. Kulcsár Zoltán LL. M.

informatikus mérnök, adatvédelmi szakjogász, a PPOS cégvezetője,
a PPOS adatvédelmi auditálási eljárás megalkotója. 

https://ppos.hu/kik_vagyunk/kulcsar_zoltan_adatvedelem_cv.htm 

United Consult

Hegedűs-Cser Lilla

Marketing Manager, Salesforce Certified Pardot Consultant
Lilla nemzetközi tapasztalatakkal rendelkezik a CRM és a marketing automatizálás területén.

Erste Bank

Ofczianka Balázs

Balázs az Erste Bank Hungary Zrt. Digitális Marketing vezetője. 2005 óta foglalkozik digitális marketinggel. Közel 7 éve pénzügyi szektorban tevékenykedik. Előtte vállalkozóként a kkv cégeket támogatta sokféle szektorban, éveken át. Kedvenc területei a teljesítményalapú kampányok, illetve az analitika, adataktiválás.

Szerencsejáték

Szűcs Gergely

Pályafutásomat üzleti elemzőként kezdtem, 2012-től pedig a Szerencsejáték Zrt. analitikus és operatív CRM tevékenységeit felügyelem. Amire leginkább büszke vagyok, hogy a megfelelő kompetenciák kiépítésének és a folyamatos infrastruktúra-fejlesztéseknek köszönhetően megteremtettük az adatvezérlet ügyfélkezelés (és ezen belül a hatékonyabb kampánymenedzsment) alapjait.

Regisztrálj most mielőtt elfogynak a helyek!

A részvételi díj/fő 2019.06.30-ig: 18.900,- Ft + ÁFA

A részvételi díj/fő 2019.08.31-ig: 26.900,- Ft + ÁFA

A részvételi díj/fő 2019.08.31. után: 34.900,- Ft + ÁFA 

Mennyiségi kedvezmény 2 főtől: 10%

A részvételi díj tartalmazza a konferencia és az étkezések költségeit

Helyszín: egyeztetés alatt

Copyright © 2019 Automizy Zrt. Minden jog fenntartva
Terms of Service  Privacy Policy

>